۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۹:۳۵

فرمانده انتظامی کردستان خبر داد؛

نجات جان کودک سقزی توسط سرباز فداکار کردستانی

نجات جان کودک سقزی توسط سرباز فداکار کردستانی

سقز- فرمانده انتظامی کردستان گفت: سرباز فداکار کلانتری ۱۱ سقز با فداکاری کودک خردسال را از محل وقوع حادثه و زیر آوار نجات داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتظامی کردستان، سردارعلی آزادی اظهار داشت: در پی وقوع حادثه انفجار مهیب گاز در یک منزل مسکونی در نزدیکی کلانتری ۱۱ شهرستان سقز بلافاصله یکی از سربازان این کلانتری هنگام شنیدن صدای انفجار خود را به محل حادثه می‌رساند.

وی با بیان اینکه مأموران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند افزود: در بررسی جزئیات حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی شهرستان سقز مشخص شد که انفجار به علت نشت گاز و عدم رعایت نکات ایمنی اتفاق افتاده است.

وی خاطر نشان کرد: سرباز فداکار کلانتری بر حسب وظیفه انسانی و ضرورت امداد رسانی و کمک به همنوع با از جان گذشتگی و فداکاری کودک خردسال را از محل وقوع حادثه و زیر آوار نجات می‌دهد که بلافاصله برای مداوا توسط گروه امداد به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: این اقدام خداپسندانه و به موقع سرباز فداکار موجب نجات جان یکی از شهروندان شد و نیروی انتظامی به وجود چنین افراد از جان گذشته و مخلصی افتخار می‌کند.

سردار آزادی افزود: پس از این حادثه، خانواده کودک آسیب دیده و جمعی از شهروندان سقزی نیز از اقدام این سرباز فداکار تقدیر کردند و ما نیز قدردان فداکاری‌های وی هستیم.

کد خبر 5340850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha